پنج مقصد احتمالي كاسياس براي ترك از رئال

حال در این مطلب نگاهی داریم به مقصد های احتمالی کاسیاس:

1- تاتنهام: آنها دو سال پیش برای خرید هوگو لوریس 12 میلیون یورو هزینه کردند. دروازه بان فرانسوی حالا مورد نظر فن خال برای جانشینی دخیا است. کاسیاس زندگی کردن در لندن را دوست دارد و اگر تاتنهام سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را می گرفت گزینه ایده آلی به شمار می رفت (اما این باشگاه در لیگ اروپا حضور دارد.)

 

2- آرسنال: کاسیاس رویای دیرینه آرسن ونگر بوده است. فصل گذشته هم ونگر او را می خواست اما رئال در آن زمان اجازه رفتن کاسیاس را صادر نکرد. آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و می تواند یک مقصد خوب برای ایکر به شمار برود.

 

3- رم: تیم ایتالیایی بیش از بقیه مشتریان، با وکیل ایکر در تماس است. مشکل این جاست که آنها نمی توانند بیش از سه میلیون یورو به کاسیاس دستمزد بدهند. رئال اگر بخواهد قرارداد کاسیاس را فسخ کند باید 15 میلیون بپردازد.

 4- فنرباغچه: این تیم امسال در لیگ ترکیه دوم شده است و  می خواهد دل هوادارانش را با خرید یک ستاره به دست بیاورد.

5- نیویورک کاسموس: کاسیاس می تواند فوتبالش را در آمریکا ادامه بدهد و به رائول و ویا در این کشور ملحق شود. نیویورک کاسموس اکنون رائول را هم در اختیار دارد اما نکته این جاست که ایکر می خواهد تا سال 2016 در تیم ملی اسپانیا باشد و این انتقال شاید جایگاهش در تیم ملی را به خطر بی اندازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 ا 11:53 نويسنده : اميررضا انتظاري ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.